עשרים שנה למרכז הארצי "קשר חם" 

מדור: בעקבות הסימפוזיון: החינוך המתמטי בישראל- לאן?

כתבה: נצה מובשוביץ-הדר

תקציר: המרכז הארצי קשר-חם נועד, כפי ששמו מעיד עליו, לפעול לקידום, שיפור ורענון החינוך המתמטי במערכת החינוך העל-יסודי בישראל. האמצעי היסודי להשגת היעד הוא גיבוש וטיפוח הקהילייה המקצועית העוסקת בחינוך מתמטי בישראל בליווי פיתוח אמצעים וכלים ראויים לכך. צוות המרכז חותר לכך שיהיו ברשותו האמצעים הדרושים להרחיב את הפעילות ולהעצים כל בית ספר על-יסודי במדינה שישתף עמו פעולה ויתברך בתוצריו.

מקור: על"ה 37, תשס"ז 2007


מדברי המברכים

מדור: בעקבות הסימפוזיון: החינוך המתמטי בישראל- לאן?

כתבו: יולי תמיר, משה סידי, נדב לירון, ניל שרמן, דוד בן חיים, יצחק גת וחנה פרל.

תקציר: דברי המברכים בסימפוזיון בנושא: חינוך מתמטי בישראל- לאן?

מקור: על"ה 37, תשס"ז 2007


בחינות הבגרות- מנין ולאן?

מדור: בעקבות הסימפוזיון: החינוך המתמטי בישראל- לאן?

כתב: דן עמיר

תקציר: המחבר דן בבעיות המתגלות, לדעתו, במערכת החינוך המתמטי בישראל, לאורן נדרשת רוויזיה במבנה בחינות הבגרות.

מקור: על"ה 37, תשס"ז 2007


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos