על"ה 19 תשנ"ז, 1996

alle19תוכן עניינים

דבר המערכת

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה של adobe acrobat reader ו Java בדפדפן השונה מכרום.

 

 

 

 

 


לחשב ולהמחיש (עמ' 3)

כתב: דוד רימר

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


תיקון שגיאות (עמ' 2)

כתבה: גאולה ויצמן

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996 


הערה למאמר: על ההתפתחות ההיסטורית של המתמטיקה (עמ' 2)

כתב: מייקל פריד

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


תכנים היסטוריים לשילוב בהוראת המתמטיקה

כתב: עופר ליבה

מדור: יצאו לאור

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


ביבליוגרפיה להעשרה במתמטיקה בתחומים נלווים

כתב: עופר ליבה

מדור: ספרים

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


הוכחות והפרכות - קטע מתוך ספרו של אימרה לקטוש

כתב: עופר ליבה

מדור: ספרים

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


עידון הדרגתי - בנייה בשלבים של ידע והבנה

כתבו: אורית חזן ואורי לירון

מדור: האם אפשר אחרת?

מקור: על"ה 19, תשנ"ז 1996


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


 

uohfaculty of educationpedagog logo shalit