על"ה 44 תשע"א, 2011

alle44 M

תוכן עניינים 
 
 

הגליון המלא להדפסה

דבר המערכת

דף משוב

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה של adobe acrobat reader  ו Java בדפדפן השונה מכרום.

 

 


 

מאגר שאלות במתמטיקה לבחינת הבגרות ב-3 יח"ל לשאלונים 35001, 35801 - רציונל, יעדים, מבנה
כתבה: אירמה ג'ן
מדור: משולחן המפמ"ר
תקציר: סקירה לגבי המאגר החדש לשאלון 801, החושפת את העקרונות המנחים את כותבי השאלות במאגר.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


התבונה שבהתבוננות: שיפור הראיה המרחבית באמצעות יחידת-התערבות בקרב תלמידי תיכון
כתבו: אסתי דיין ודורית פטקין
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי 
תקציר: חקירה שנושאה הוא: האם ניתן לשפר את הראייה המרחבית של תלמידים על-ידי הוספת יחידת לימוד בנושא.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


"בעקבות טעות של תלמיד" – לאן היית מוביל את השיעור?
כתבו: מיכל רהט ופסיה צמיר
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי 
תקציר: מאמר המדווח על דרכי ההתמודדות של מורות עם טעויות של תלמידיהן.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


 

תקציר: סקירה וניתוח של משפחת הפונקציות המעריכיות: f(x) = xae-ax, a>0 
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.

הוכחות גאומטריות אלטרנטיביות בשאלוני תכנית ההיבחנות החדשה
כתב: דוד צחור
מדור: אפשר גם אחרת
תקציר: במאמר מוצגות הוכחות אלטרנטיביות, לבעיות מספרי הלימוד בגאומטריית המישור. 
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


אצעדות ומחרוזות
כתב: דן בן שאול
מדור: אפשר גם אחרת
תקציר: תזכורת לגבי מיפוי המספרים הראשוניים, בעזרת אמצעי המחשה. 
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos