ראיה מרחבית - מבנים מינימליים ומקסימליים
תפקידם של פרדוקסים בהתפתחות המתמטיקה
פתרון בעיות באמצעות שיטת הנסיגה
"נחיתה רכה" של הפונקציה ממעלה שנייה
מתמטיקה צבעונית - הלמה של שפרנר
"משנים" את הקבועים ו"מקבעים" את המשתנים
פתרון משוואות במהלך ההיסטוריה ויישומים להוראת מתמטיקה
דרכים שונות לפתרון משוואה טריגונומטרית
חקירת משוואות פרמטריות בעזרת גרפים
מדוע לא כדאי להגדיר (6*6)=(3,2)*(2,3) או 2/3+3/4+5/7?
מתמטיקה וספרות – "השידוך" לטובת החינוך המתמטי
ניצול משאבים אופטימלי בעזרת תכנון לינארי
"גישה אינטואיטיבית לבניית מושג הגבול"
מעבר מהוראת מתמטיקה באופן אלגוריתמי להוראה הדורשת הבנה - באמצעות "היפוך" השאלה
מה עשוי לקרות בנקודות "חשודות" של פונקציה
גישה פונקציונלית להתרת אי-שוויונים
חכמת הדבורים - גרסה מתוקנת (יוני 2010)
טעויות של תלמידים כמנוף להוראה
הרכבת מבחנים מתמטיים מפריטים רבי בחירה
שימוש בקסמים המבוססים על מתמטיקה להוראה ולהערכת הישגים
הבה נחשוב, נארגן, נשחק ו- נעריך הישגים
למידה, חשיבה, הערכה - שלוש נקודות על מעגל אחד