כיתה: ז-י"ב
תיאור: בפיצוח בעיות ברמות קושי שונות בהסתברות. בבעייה הראשונה משחק בו ניתן להתנסות עם יישום אינטראקטיבי.
הפעילות מיועדת לתלמידי החטיבה העליונה (ולא רק).
כיתה: ח-י"א
תיאור: הפיצוח בנושא הסתברות כולל יישום אינטראקטיבי (מתוך NRICH) של גלגלי מזל שונים (רולטה). בפיצוח מספר פעילויות לחקירת ההסתברות של אירועים דו שלביים ויותר. בפיצוח חקירה של הקשר בין הסתברות ניסויית,
בה חוזרים שוב ושוב על הניסוי ויוצרים טבלת שכיחויות וגרף עמודות, לבין הסתברות תיאורטית.
כיתה: ט-י"א
תיאור: הפיצוח עוסק בהסתברות ומעט בסטטיסטיקה. בפיצוח פעילות לחקר התפלגות בינומית
תוך ניסוי בסימולציה דינאמית של לוח גלטון (הדומה למשולש פסקל).
התלמידים חוקרים את גרף הפעמון, העקומה הנורמלית ומפתחים את הנוסחאות להסתברות בינומית, תוך שימוש במשולש פסקל.
בפיצוח הפניות לרקע הסטורי של ענף ההסתברות ושימושים בתרבות המודרנית (חכמת ההמונים).
כיתה: ט-י
תיאור: בפיצוח זה שתי בעיות העוסקות בהכרעות רוב.הפיצוח כולל הפניות לפעילויות ורשימות קריאה בנושא דמוקרטיה ובחירות והשימוש במתמטיקה.