נושא: שטחים, אינטגרלים.
כיתה: ז'-יב'
תיאור: הדגמה דינאמית, בעזרת יישום, של ההוכחה כי השטח באיור של שני העקומים החסומים בין מקבילים ואשר ה"רוחב" של כל אחד מהם זהה, שווה. ניתן לשנות את העקום על ידי גרירת הנקודות.
מתוך המאמר: ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית, אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש, על"ה 22.
כיתה: י-י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 806, קיץ תשע"א, מועד ב', שאלה 9.
נושא: אינטגרלים.
כיתה: יא-יב.
תיאור: יישומון דינאמי בו ניתן להדגים סיבוב שטח בין גרף של פונקציה לבין ציר ה-x. מלווה במצגת בה סרטונים קצרים להדגמה.
נושא: אנליזה, אינטגרל
כיתה: יא' - יב'
שאלון: בעקבות שאלה 4-ג, בחינת הבגרות – 35807 – קיץ תשע"ו, מועד א.
תיאור: הפעילות עוסקת בקשר שבין פונקציה, אינטגרל מסויים, ופונקציה שמוגדרת באמצעותו – פונקציית ההצטברות שנקרא לה כאן פונקצית האינטגרל. הפעילות היא פעילות חקר מלווה ביישומון בגאוגברה.
כיתה: י, יא, יב
תיאור: יישום דינמי לחקירה והמחשה של חישוב השטח הכלוא מתחת לגרף הפונקציה בעזרת סכומי רימן.
ביישום ניתן לקבוע את גבולות השטח הכלוא וכן את מספר המלבנים המחלקים את השטח.
כיתה: י'-י"ב
תיאור: יישום דינאמי לחקירה של יחס השטחים של פונקצית חזקה.
גרף פונקצית החזקה מחלק ריבוע באורך יחידה לשני שטחים.
מצאו מהו יחס השטחים והאם הוא תלוי במעלת החזקה?
כיתה: יא'-יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, חורף תש"ע, שאלה 4.