על"ה 46 תשע"ב, 2012

alle46 small

 
תוכן עניינים 
 

הגליון המלא להדפסה

דבר המערכת

דף משוב

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה של adobe acrobat reader  ו Java בדפדפן השונה מכרום.


                                                                                

 

היצירה בכריכה היא איור דיגיטלי והוצגה בתערוכה האינטרנטית "אינסוף לאמנות" מאת מזרחי טפחות

מבט על הכנס הארצי להוראת מתמטיקה – תשע"ב
מערכת על"ה
מדור: כנס ארצי תשע"ב
תקציר: אוסף של שקפים מהמצגות שהוצגו בכנס
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.


התפתחות תפיסות אינטואיטיביות של תלמידים אודות מושג האינסוף
כתבו: שרון אביטן ופרלה נשר
מדור: מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר: תיאור מחקר העוסק בהתפתחות אינטואיטיבית של תפיסת האינסוף בקרב תלמידים
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.


דרכי התייחסות שונות לטעויות תוך כדי הוראת אי-שוויונות
כתבו: איריס שרייבר ופסיה צמיר 
מדור: מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר: השוואה בין שתי גישות הוראה: "התמקדות בנכון" לעומת "דיון בשגיאות" 
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.


בעיות מילוליות בהוראת מתמטיקה בחטיבה העליונה
כתבו: פיטר סמובול, נתן שטיינברג, יוסף חפץ, אריאל אוברשטיין 
מדור: חשיבה מתמטית
תקציר: מודל לפתרון בעיות מילוליות וסקירת סגנונות פתרון
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.


חקירה מונחית המולידה הפתעות והרכבת שאלות על-ידי תלמידים
כתבו: אבי סיגלר ושלומית אליקן
מדור: זה קרה לי בכיתה
תקציר: בעיות בגאומטריה המהוות קרקע פורייה לפעילות של חקר מונחה בכיתה
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.

 


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos