כיתה: ז', ח'
תיאור: בדף העבודה האינטראקטיבי הנחיה כיצד להוכיח את נוסחת שטח משולש לפי שטח המלבן החוסם אותו. היישום הדינאמי מאפשר לבחון מצבים שונים, כגון משולש חד זווית, ישר זווית וקהה זווית.
כיתה: ט'-יב'
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי לחקירת מרובעים שאלכסוניהם מאונכים ומציאת נוסחה לשטחם.
כיתה: ט- י, שאלון 804
תיאור:דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי לחקירת הבעיה העוסקת בתכונות המלבן ושטח משולש:
ABCD הוא מלבן.
מנקודה E שעל הצלע AB, מורידים את האנכים הבאים: EM ו- EN על האלכסונים AC ו- BD בהתאמה.
BF הוא אנך מקודקוד B לאלכסון AC.
מה הקשר בין האנכים לאלכסוני המלבן הללו?
הבעיה נערכה ע"פ: גבי יקואל 804 - עמ 277- 32
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: מתוך המאגר החדש 801, שאלה 5.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
תיאור:דף עבודה אינטראקטיבי בו מוצגים מלבנים שווי שטח בהם חסומים צורות שונות. על התלמיד למצוא את השטח הצבוע הגדול ביותר והקטן ביותר על פי חישובי שטח משולש עם גבהים שווים. המשימה
לקוחה מתוך מתמטיקה משולבת כיתה ז.
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 804, קיץ תשע"ב, שאלה 4
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: מאגר 802, שאלה 19-20
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות
כיתה:
תיאור: דף עבודה , יישום דינאמי - משולש לבעית חקר האם וכיצד ניתן לבנות משולש מנקודות אמצעי הצלעות. הבעיה גם מורחבת למרובעים וניתן לחקור בעזרתה יישום דינאמי - מרובע
תיאור: יישום דינאמי בו מוצגת בעיה גיאומטרית פתוחה. על אחת מצלעות המלבן בנו משולש ווה שוקיים כך שהקטע הנוצר בצלע המקבילה במלבן הוא קטע אמצעים של המשולש. על פי האיור יש למצוא יחסי שטחים שונים.