כיתה:
תיאור: מתוך הפיצוח "מעגלים מתגלגלים", בעית חקר המלווה בישום דינאמי בה יש עיצוב של פרח הבנוי ממספר מעגלים משיקים זה לזה וחוסמים מעגל זהה.
כיתה:
תיאור: מתוך הפיצוח "מעגלים מתגלגלים", בעית חקר המלווה בישום דינאמי בה נתון משולש ABC החסום בין הקירות המאונכים והכדור המשיק לקירות.
כיצד משתנה היקף המשולש? למה הוא שווה?
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה
תאור: מתבסס על שאלה מתוך משימות האוריינות לכיתה ט, בגלגל הענק, בנושא שאלות מילוליות. המשימה אינטגרטיבית ומשלבת נושאים שונים כגון: היקף מעגל ומקטע, גיאומטריה של משולשים ומרובעים, סימטריה במעגל ועוד. היישום הדינאמי מדמה את סיבובי גלגל הענק ושני רוכבים עליו. ניתן לשנות את מימדי הגלגל ואת מספר המושבים בו.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה
תאור: מתבסס על שאלה מתוך דוגמאות למבחני פיזה 2012. היישום הדינאמי מדמה דלת מסתובבת עם שלש כנפיים. ניתן לשנות את מספר הכנפיים בדלת וכן את מימדי הפתחים.
כיתה: יא'-יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 005, חורף תש"ע, שאלה 4.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה:
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי ובו בעיה גיאומטרית לתרגול המשפטים של זוויות היקפיות, ודמיון.
כיתה: יא'-יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 005, חורף תשס"ז, שאלה 3.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: ח' ומעלה
תיאור: הפעילות מאפשרת לגלות, באמצעות יישומון, את הקשר בין שיפועים של ישרים מאונכים זה לזה במערכת צירים.
מחברים: צוות גיאוגברה
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: יישומון המציג בתלת מימד פירמידה בתוך מנסרה מתוך שאלון 582 בגרות 5 יח"ל, חרף 2018. ביישומון ניתן לסובב את האיור ולשנות את אורך הוקטור המהווה גובה הפירמידה ולעקוב אחר השתנות יחס השטחים.