"בעקבות טעות של תלמיד" – לאן היית מוביל את השיעור?
כתבו: מיכל רהט ופסיה צמיר
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי 
תקציר: מאמר המדווח על דרכי ההתמודדות של מורות עם טעויות של תלמידיהן.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


 

התבונה שבהתבוננות: שיפור הראיה המרחבית באמצעות יחידת-התערבות בקרב תלמידי תיכון
כתבו: אסתי דיין ודורית פטקין
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי 
תקציר: חקירה שנושאה הוא: האם ניתן לשפר את הראייה המרחבית של תלמידים על-ידי הוספת יחידת לימוד בנושא.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


מאגר שאלות במתמטיקה לבחינת הבגרות ב-3 יח"ל לשאלונים 35001, 35801 - רציונל, יעדים, מבנה
כתבה: אירמה ג'ן
מדור: משולחן המפמ"ר
תקציר: סקירה לגבי המאגר החדש לשאלון 801, החושפת את העקרונות המנחים את כותבי השאלות במאגר.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos