התפתחות מקצועית בשילוב טכנולוגיה בהוראת המתמטיקה
כתבה: דבורה גורב 
מדור: מיומנה של מורה
תקציר: ד"ר דבורה גורב חושפת בפנינו את ההתלבטויות שלה במהלך שילוב טכנולוגיה בכתתה כמורה וכמורת מורים וכיצד התבצעה פריצת הדרך האישית שלה והטמעתה של הטכנולוגיה בקרב סטודנטים להוראה. 
מקור: על"ה 47, תשע"ב 2012.


מה יודעים מורי מתמטיקה ומתכשרים להוראה אודות תולדות המתמטיקה?
כתב: אביקם גזית
מדור: מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר: מחקר הבודק את הידע של המורים והסטודנטים להוראה, בהיסטוריה של המתמטיקה, תוך כדי שימת דגשים על חשיבותה בהבנת החומר הנלמד.
מקור: על"ה 47, תשע"ב 2012.


התפתחות תפיסות אינטואיטיביות של תלמידים אודות מושג האינסוף
כתבו: שרון אביטן ופרלה נשר
מדור: מהמחקר בחינוך המתמטי
תקציר: תיאור מחקר העוסק בהתפתחות אינטואיטיבית של תפיסת האינסוף בקרב תלמידים
מקור: על"ה 46, תשע"ב 2012.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos