מדורי המרכז

גישה אלגוריתמית לעומת גישה אינסטרומנטלית בחינוך מתמטי

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתבו: יהודית גל-עזר וגדעון צבס

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


הזדמנויות להתבונן בגרפים

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: עמוס ארליך

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995  


זוגי - אי-זוגי

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: זאהר עאמר

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


גאוות יחידה - רשמים מהכנס השני של האגודה לקידום החינוך המתמטי

מדור: חדשות

כתב: עופר ליבה

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


הפונקציה המעריכית

מדור: תוכנית לימודים

כתב: שמשון א' עמיצור

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


מבט כללי על ידע מתמטי להוראה, והיישום במקרה של פונקציה

כתבה: רוחמה אבן

מדור: עיון ומחקר

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


תולדות תורת ההסתברות

כתב: עלי מרצבך

מדור: היסטוריה

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos