גישה אלגוריתמית לעומת גישה אינסטרומנטלית בחינוך מתמטי
מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים
כתבו: יהודית גל-עזר וגדעון צבס
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים
כתב: עמוס ארליך
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים
כתב: זאהר עאמר
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
גאוות יחידה - רשמים מהכנס השני של האגודה לקידום החינוך המתמטי
מדור: חדשות
כתב: עופר ליבה
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
תוכנית לימודים במתמטיקה לכיתות י-יב של 3 יחידות לימוד
מדור: תוכנית לימודים
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
מדור: תוכנית לימודים
כתב: שמשון א' עמיצור
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
מבט כללי על ידע מתמטי להוראה, והיישום במקרה של פונקציה
כתבה: רוחמה אבן
מדור: עיון ומחקר
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995
הפוטנציאל המתמטי של הילד הדיסלקטי והאפשרויות של המורה למתמטיקה להוציאו לפועל
כתבה: קלרה היידו
מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995