כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, קיץ תשס"ט, מועד ב', שאלה 5.
כיתה: י'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, קיץ תשס"ח, שאלה 5.
כיתה: י'-י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי לביצוע משימה בה שילוב של פונקצית הישר ופונקציה ריבועית.
מתוך משימות אוריינות לכיתה ט בנושא פונקציות
נושא: בעיות קיצון.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, חורף תש"ע, שאלה 5.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 006, מועד ב' תשס"ט, שאלה 5.
כיתה: יא'-יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 035004, חורף תש"ע , שאלה 5.
כיתה: י'-יא'
תיאור: ביישום הדינאמי מוצגת בעיה בה יש לחקור מהו הנפח (או שטח הפנים) המקסימלי של גליל החסום בחרוט נתון.
אפשר לשנות את רדיוס הגליל ולצפות באופן ויזואלי אחר השתנות הגליל עצמו ואחר השתנות ערכי הנפח שלו.
ניתן לשנות גם את מימדי החרוט.
כיתה: י"א- י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, חורף תשס"ח, שאלה 5.
נושא: מספרים מרוכבים
תיאור: יישום דינאמי לחקירה והמחשה של מקומות גיאומטריים של מספרים מרוכבים במישור גאוס.