מדורי המרכז

טופולוגיה מהי? (דיאלוג)

כתב: א' ג' שורץ

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995


מי נהנה ממתמטיקה?

כתב: מיכאל מור

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


לראות את פאי

מדור: ספרים

כתב: עופר ליבה

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


שימוש בפרדוקסים בהוראת מתמטיקה 

מדור: מחקר במבט חפוז

כתבה: ליאורה נוטוב

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


שמשון עמיצור איננו 

מדור: לזכרו של פרופ' שמשון א' עמיצור

כתבה: מרים כהן

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


מתוך האזכרה באקדמיה הלאומית למדעים 

מדור: לזכרו של פרופ' שמשון א' עמיצור

כתב: אלכס לובוצקי

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


הוראת מתמטיקה - מחשבות ותופעות 

מדור: לזכרו של פרופ' שמשון א' עמיצור

כתב: שלמה וינר

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995 


איך להפוך את השטח בשאיפה לגבול

מדור: קוראים כותבים

כתב: יעקב קופיץ

תקציר: במאמר מציג המחבר הוכחה של הגבול הנ"ל שאינה מתבססת על מושג השטח. ההוכחה מתבססת על המושג מסילה פוליגונלית.

מקור: על"ה 16, תשנ"ה 1995


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos