נושא: הנדסת המרחב, וקטורים
כיתה: יב
שאלון: שאלון שני ב-5 יח"ל, 807 חרף תשע"ז, שאלה 2
תיאור: היישומון הדינאמי בתלת מימד המלווה את השאלה מתוך מבחן הבגרות נועד לסייע לתלמידים לדמיין את הפירמידה במבטים שונים ולחזק את יכולת הראיה המרחבית. בפעילות הצעה לחקור מצבים שונים של פירמידות שנבנו על ידי יחסים אחרים הנתונים בשאלה.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: ביישום הדינאמי ניתן לבחון מצבים שונים של פירמידה ישרה ומשולשת. ניתן גם לצפות בסרטון המסביר כיצד ניתן לבנות פירמידות אלו בגאוגברה.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: ביישום הדינאמי ניתן לבחון מצבים שונים של פירמידה ישרה שבסיסה משולש ישר זווית.ניתן גם לצפות בסרטון המסביר כיצד ניתן לבנות פירמידות אלו בגאוגברה.