תיאור: יישום דינאמי ודף עבודה אינטראקטיבי, לחקירה וסימולציה של בעית תנועה.
המרחק בין שני ישובים, A ו- B הוא 200 ק"מ. מכונית יצאה מהישוב A ליישוב B במהירות 60 קמ"ש. בו זמנית יצא רוכב אופנוע מהיישוב B ליישוב C במהירות 50 קמ"ש. כמה זמן אחרי שכלי הרכב יצאו לדרכם היה המרחק ביניהם מינימלי?
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 003, חורף תשס"ו, שאלה 5 - הכללה.
תיאור: יישום דינאמי - הכללה של השאלה על משולש הכלוא בפרבולה
נושא: בעיות קיצון.
כיתה:
תיאור: יישום דינאמי להמחשה ולחקר של בעיית קיצון. הבעיה מתאימה לשמש כשיעור פתיחה לנושא בעיות קיצון.
התלמידים מוזמנים לבנות תיבה על פי הדגם וליצור תיבה בעלת הנפח הגדול ביותר.
תיאור של שיעור פתיחה דומה הכי טוב שיש... - בעיות ערך קיצון מאת גילה רון.
היישום מתבסס על יישומון שכתב גיא הד.