התבונה שבהתבוננות: שיפור הראיה המרחבית באמצעות יחידת-התערבות בקרב תלמידי תיכון
כתבו: אסתי דיין ודורית פטקין
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי
תקציר: חקירה שנושאה הוא: האם ניתן לשפר את הראייה המרחבית של תלמידים על-ידי הוספת יחידת לימוד בנושא.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.
"בעקבות טעות של תלמיד" – לאן היית מוביל את השיעור?
כתבו: מיכל רהט ופסיה צמיר
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי
תקציר: מאמר המדווח על דרכי ההתמודדות של מורות עם טעויות של תלמידיהן.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.
אצעדות ומחרוזות
כתב: דן בן שאול
מדור: אפשר גם אחרת
תקציר: תזכורת לגבי מיפוי המספרים הראשוניים, בעזרת אמצעי המחשה.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.
הוכחות גאומטריות אלטרנטיביות בשאלוני תכנית ההיבחנות החדשה
כתב: דוד צחור
מדור: אפשר גם אחרת
תקציר: במאמר מוצגות הוכחות אלטרנטיביות, לבעיות מספרי הלימוד בגאומטריית המישור.
מקור: על"ה 44, תשע"א 2011.