נושא: מבעית קיצון בהנדסת המישור

כיתה: י-י"ב 

תיאור: דף עבודה אינטרקטיבי ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

 

 

 

 


נושא: בעיות קיצון.

כיתה: יא'- יב'

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, חורף תשס"ו, שאלה 5.

 

 

 

 

 

 

 

 


נושא: שטח הכלוא בפרבולה.

כיתה: י"א-י"ב

מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 806, קיץ תשע"א, מועד ב', שאלה 9.  

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

 

 

 


 

נושא: בעיות קיצון.

תיאור: יישום דינאמי  ודף עבודה אינטראקטיבי, לחקירה וסימולציה של בעית תנועה. 

המרחק בין שני ישובים, A ו- B הוא 200 ק"מ. מכונית יצאה מהישוב A ליישוב B במהירות 60 קמ"ש. בו זמנית יצא רוכב אופנוע מהיישוב B ליישוב C במהירות 50 קמ"ש. כמה זמן אחרי שכלי הרכב יצאו לדרכם היה המרחק ביניהם מינימלי?


נושא: בעיות קיצון

כיתה: י"ב

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמיהמבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 807, קיץ תשע"ב, שאלה 4. 

 

 

 

 

 

 

 


 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos