בית ספר: אורט במעלה טבריה
שמות התלמידים: תלמידי אורטכניון ז'3, ח'3, ט'3
מורה מנחה: אלי ראש
תיאור: ביום הפאי חלקנו את תלמידי אורטכניון לקבוצות . תלינו בשטח בית הספר QR קודים עם שאלות. כל קבוצה שהצליחה לפתור את השאלה נכון, עברה לתחנה הבאה. הקבוצה שפתרה נכון את כל השאלות והגיעה ראשונה - היא המנצחת.
בית ספר: אורט דפנה קרית ביאליק
שמות התלמידים: גל זיתוני,גיא שגיא,יואב אלבז,אלמוג בן עקיבא,עידו צורי,מתן גרסטמן
מורה מנחה: אלה אלון
תיאור: משחק מחשב ONLINE
בית ספר: אורט במעלה טבריה
שמות התלמידים: אוסטרובסקי עידן, ברודניק תומר, טובל אלירן, מסאלחה סארה, גומן נונה, גוריאונב אורלי.
מורה מנחה: אלי ראש
תיאור: לכל משתתף במשחק יש קובצי גאוגברה כל קובץ בגודל 10x10 משבצות. הקובץ האחד מסמל את השטח ה"ימי" שלו, בו הוא מציב את הצוללות שלו כאוות נפשו. ואילו הקובץ השני מסמל את השטח ה"ימי" של צוללות יריביו, ומשמש מעקב לגילוייַם. כל ריבוע ממוספר מצדו במספרים 1-10, בציר ה-X ובציר ה-Y - זאת כדי להעניק לכל משבצת בלוח קואורדינטות משלה (X,Y).
אפשר לשלב בקבוצות גבהות: גאומטריה פונקציות עם הגבלת תחום.
בית ספר: חט"ב עמל אחווה טייבה
שמות התלמידים: איה עאזם, איה מסרי, מראם עאזם, ארגואן מנסור, היא בלעום, סועאד מסארוה, חתאם מסארוה
מורה מנחה: אריג חג יחיא
תיאור: התלמיד צובר נקודות עבור כל תרגיל שהוא פותר נכון, והוא רואה את הנקודות במסך המחשב, אם התלמיד פתר לא נכון את התרגיל אז המחשב אומר לו טעות ותנסה עוד פעם לפתור את התרגיל. אם בפעם השניה התלמיד פתר נכון את התרגיל אז הוא צובר נקודה ואם לא אז אומר לו המחשב טעות ונותן לו את התשובה הנכונה בלי לצבור נקודה
בית ספר: נופר שחקים נהריה
שמות התלמידים: מעיין רבן, שקד כספי
מורה מנחה: איריס אריאלי
תיאור: ייצוגים שונים של פרבולה, כפל מקוצר, פירוק לגורמים
בית ספר: חט"ב אורט גרימברג טבעון
שמות התלמידים: נטע לוין, רוני כהן, גלי כהן, מאיה כרמלי
מורה מנחה: שני טל
תיאור: לא כל הדגלים על הלוח תורמים להרכבת משוואה שעונה על התנאים, ולכן על המשתתף לחשוב איזה דגלים עליו לאסוף, לחשב אפשרויות שונות שניתן לעשות עם הדגלים, ואיזה דגלים הם "דגלי עורמה"- דגלים שלא תורמים לבניית המשוואה המתבקשת.
בית ספר: אורט חצור הגלילית
שמות התלמידים: אלייה מזוז, נעה ביטון,שני מימון,שיראל אוחנה, טליה פרץ, שקד כהן
מורה מנחה: אורנית מימון
תיאור: בבית ספר יסודי מלמדים אותנו לכפול שני מספרים רק בדרך אחת. אבל יש עוד הרבה שיטות אחרות. במשחק זה המשתתפים פותרים מכפלת שני מספרים בשיטות מתרבויות שונות (חלקן קדמוניות). מכפלה בשיטה היפנית, הודית, וודית, ומצרית קדומה. המשחק נעשה בהתקדמות על לוח, עם כרטיסי הפתעה ודפי הדרכה. ככל שמשחקים יותר, שולטים בשיטות בקלות ובמהירות.
בית ספר: חט"ב אורט יובלי אריאל
שמות התלמידים: אסתי קלינה
מורה מנחה: שושי שטיינבך
תיאור: מטרה לימודית: התלמיד ידע לפתור שאלות בנושא פונקציה קווית. מטרת המשחק: להגיע למשבצת הסיום
בית ספר: מדעים ואומנויות נהריה
שמות התלמידים: יואב תמר ,יובל אדגאשוילי,עינת וריאצב ,מריה אלכסיבה
מורה מנחה: שושנה אלבז
תיאור: באי המספרים יש אוצר יקר מאוד, מטרת המשחק היא להגיע לאוצר. הראשון שמגיע אל האוצר – מנצח! המשימה לא פשוטה, צריך לענות על שאלות מאתגרות ולהיזהר שהפיראטים לא יתפסו אותך.
בית ספר: דה שליט חטיבה ב' רחובות
שמות התלמידים: יוני שטיין, שי מזור, ירון קיסלמן, יעל רייפלר, קשת פרידמן
מורה מנחה: רויטל אדלר
תיאור: המשחק בנוי ממשימות שונות בנושאים מגוונים(נושאים שנלמדו בז'-ח') ושבסופם נגיע למטרה פיענוח הקוד של המנעול הסוגר את התיבה שבתוכה מסתתרת הפתעה.