ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית
כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש
מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998
על מספרים משוכללים
כתב: דוד אמזלג
פרס ישראל לשהרן שלח
מדור: תכנים חדשים, שיטות חדשות
תגובה על הערות של ש. אביטל
כתב: מייקל פריד
מדור: קוראים כותבים
מקור: על"ה 21, תשנ"ח 1997
תגובה למאמר: סקרנות היא הכוח המניע
כתבה: נילי הירשפלד
מכתב ללאה לטנר בעקבות מאמר מעל"ה 19
כתבה: נעמי צ'יזיק
ללמד טוב יותר
כתב: עופר ליבה
מדור: ספרים
עמוד 83 מתוך 194
על״ה עלון למורי המתמטיקה
ISSN: 0792-5735
פיצוחיםפעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד
מאגר יישומים דינאמייםדפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה
תוכנית מוארת חט"בפעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים
תוכנית מוארת חט״עבקרוב...