מדורי המרכז

ידע אינטואיטיבי וידע לוגי כמרכיבים של הפעילות המתמטית

כתבו: אפרים פישביין, דינה תירוש ואביבה ברש

מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998  


על מספרים משוכללים

כתב: דוד אמזלג

מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998  


פרס ישראל לשהרן שלח

מדור: תכנים חדשים, שיטות חדשות

מקור: על"ה 22, תשנ"ח 1998


תגובה על הערות של ש. אביטל

כתב: מייקל פריד

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 21, תשנ"ח 1997 


תגובה למאמר: סקרנות היא הכוח המניע

כתבה: נילי הירשפלד

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 21, תשנ"ח 1997


מכתב ללאה לטנר בעקבות מאמר מעל"ה 19

כתבה: נעמי צ'יזיק

מדור: קוראים כותבים

מקור: על"ה 21, תשנ"ח 1997 


ללמד טוב יותר

כתב: עופר ליבה

מדור: ספרים

מקור: על"ה 21, תשנ"ח 1997 


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos