מדוע הבת שלי צריכה לפתור מאות תרגילים כאלה?

מדור: צימוקים

כתבו: סגינה הור

תקציר: במאמר מוצג דו-שיח היתולי בין שני אנשי חינוך מתמטי. הדיון נסוב על היחס למקצוע המתמטיקה (תלמידים, מורים, הורים), על אופי התרגול במתמטיקה והמשתמע ממנו.

מקור: על"ה 27, תשס"ב 2001


הכשרת מורים - פתרון בעיות אלגוריתמיות בעזרת מחשב

מדור: מנסיוננו

כתבה: רונית הופמן

תקציר: המחברת משתפת אותנו בפעילויות הלקוחות מקורס המתקיים במכללת סמינר הקיבוצים ומיועד להכשיר מורים, כך שיוכלו לשלב מחשב בהוראת המתמטיקה. השילוב נעשה באמצעות שימוש בלומדות ייעודיות, וגם תוך שימוש בתוכנת exsel.

מקור: על"ה 27, תשס"ב 2001


הבדלים בין המגדרים בלימודי המתמטיקה בכיתות ז'-יב' חלק Ι

מדור: מנסיוננו

כתבה: חנה דויד

תקציר: המחברת מביאה סקירת ספרות העוסקת במחקרים בילאומיים ובהשפעת ההבדלים בין המיגדרים על ההישגים במתמטיקה בעולם ובמיוחד בישראל, בשנים - 1999-1963. תוצאות המחקרים מתייחסות לשלש שכבות גיל: כיתה ד', כיתה ח', כיתה יב'.

הערה: חלק ΙΙ מופיע בעל"ה 28 .

מקור: על"ה 27 , תשס"ב 2001


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos