כיתה:
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי לחקירת המשפטים הנוגעים בשני משיקים למעגל מנקודה שמחוצה לו.
כיתה: ט-י
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ובו הנחיה לשני החלקים של המשפט. בראשון חקירה ובחינה של זווית היקפית הנשענת על קוטר. כולל הנחיה להוכחת המשפט. ובחלק השני חקירה ובחינה של המקום הגיאומטרי שיוצר קודקוד משולש ישר זווית. מצורף גם היישום.
נושא: המעגל.
כיתה: ט-י-יא
תיאור: דף עבודה לחקירת המשפטים הנוגעים במרובע חסום במעגל ומלווה בארבעה יישומים דינאמיים. היישומים דינמיים מאפשרים לבדוק מצבים שונים כבמעבדה מתמטית:
האם כל מרובע ניתן לחסום במעגל? איזו מקבילית חסומה במעגל?
מהו התנאי למרובע חסום במעגל? איזה טרפז חסום במעגל?
כיתה: ט-י
תיאור: דף עבודה ובו הנחיה לבניה בגאוגברה של זוויות היקפיות במעגל הנשענות על אותה קשת. לאחר בניית הישום התלמיד מתבקש לבחון מצבים שונים ביישום ולהסיק מסקנות. ויישום דינאמי.
כיתה:
תיאור: דף עבודה ובו הנחיה לבניה בגאוגברה של המשפט לגבי זויות מרכזית והיקפית הנשענות על אותה קשת.
לאחר בניית הישום, התלמיד מתבקש לבחון מצבים שונים ביישום ולהסיק מסקנות. מצורף גם היישום דינאמי לשם הדגמה והמחשה.
כיתה:
תיאור: דף עבודה ובו הנחיה לבניה בגאוגברה של המשפט "זווית בין משיק למיתר".
לאחר בניית הישום התלמיד מתבקש לבחון מצבים שונים ביישום ולהסיק מסקנות. מצורף גם היישום הדינאמי לשם הדגמה והמחשה.
כיתה: י, יא
תיאור: יישום דינאמי בו מתבוננים באופן דינאמי באנך האמצעי כמקום גיאומטרי של אוסף הנקודות הנמצאות במרחק שווה מקצות הקטע.
ניתן לראות את המעגלים מכאן שמפגש האנכים האמצעיים הוא נקודה הנמצאת במרחקים שווים מקודקודי המשולש.
כיתה: ט, י, יא
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת המשפט זוויות מרכזיות הנשענות על קשתות שוות, שוות. בדף העבודה הנחיות כיצד לבנות את השרטוט בגאוגברה.
כיתה: ט, י, יא
תיאור:דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת המשפטים הנוגעים לאנך מרכזי למיתר. בדף העבודה הנחיות כיצד לבנות את השרטוט המתאים בעזרת גאוגברה. נכתב על ידי רינת רבין ונערך על ידי מרכז המורים.