כיתה: ט, י, יא
תיאור: יישום דינאמי לחקירת השאלה - מבין כל המלבנים בעלי היקף נתון ,
מהו המלבן בעל שטח מקסימלי?
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, קיץ תשס"ט, שאלה 5.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, חורף תשס"ו, שאלה 5.
כיתה: י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמיהמבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 807, קיץ תשע"ב, שאלה 4.
כיתה: י"א-י"ב
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 806, קיץ תשע"א, מועד ב', שאלה 9.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
נושא: מבעית קיצון בהנדסת המישור
כיתה: י-י"ב
תיאור: דף עבודה אינטרקטיבי ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה: י-י"ב
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 804 חרף תשע"ב
תיאור: מתבסס על בחינת בגרות, שאלון 804 חרף תשע"ב. דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת בעית קיצון במשולש ישר זווית. בדף העבודה הנחיות לחקירה ולפתרון בדרכים שונות.
שימוש במשפט התיכון ליתר שווה למחציתו.
דף העבודה והיישום נוצרו על ידי עמרי נווה ובעריכת מרכז המורים.
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי
להמחשה של בעית קיצון. בבעיה זו יש להתחשב במציאת המקסימום גם בתחום ההצבה של הפונקציה.
נושא: מספרים מרוכבים
תיאור: יישום דינאמי לחקירה והמחשה של מקומות גיאומטריים של מספרים מרוכבים במישור גאוס.