בית ספר: בפטיסטי, נצרת.
שם התלמידים: גסאן ג׳דעון, מג׳ד אליאס, פייר נסראללה.
מורה מנחה: עולא מועלם.
תיאור: המטרה של המשחק: להביס את הרובוט שבא לחסל את כדור הארץ. מתקדמים במשחק על ידי פתרון כל המשוואות - משוואות ליניאריות, נעלם אחד ממעלה ראשונה - מנטרלים את הפצצות ועוברים לשלב הבא.
בית ספר: אורט נעמי שמר, גן יבנה.
שם התלמידים: גד דבח, גיא קינן ואופק גולדווסר.
מורה מנחה: הדס בן ארצי וענת בסל.
תיאור: המשחק בסגנון משחק מחשב "סופר מריו", הנושא המתמטי של המשחק הוא משוואות ומטרת המשחק היא לפתור משוואות ולעזור לדמות של המשחק להתקדם.
זכה בפרס משחק מחשב מתמטי מהנה
בית ספר: אורט דפנה, קרית ביאליק.
שם התלמידים: בר אור אזולאי, עדן איברגימוב, אורי קרן ולי ניסנוב.
מורה מנחה: חגית פלח ורוית דרעי רובין.
תיאור: דמות בשם מריו, שנבל מרושע כלא אותה, רוצה להגיע לביתו לכן עליו לפתור תרגילים במתמטיקה. ככל שיפתור מספר רב יותר של תרגילים כך מריו יתקרב לביתו.
בית ספר: אמי"ת, גוש דן.
שם התלמידים: דניאל כהן, עידן כהן, נעם פוס, שהם צורארו, ידעיה כצמן.
מורה מנחה: אריק ויינשטיין.
תיאור: מטרת המשחק היא שהנחש יאכל את התשובה הנכונה לתרגיל שמופיע בפינה הימנית העליונה, מאבדים חיים כשמתנגשים בפינות או כשאוכלים את התשובה הלא נכונה.
זכה בפרס משחק מחשב מתמטי עשיר
בית ספר: גוונים, ראש העין.
שם התלמידים: נוי גיא, אדוה שמיר ורומי זרסקי.
מורה מנחה: מיכל רם.
תיאור: מטרת המשחק היא לפתור נכון את התרגילים בזמן מוגבל ולהגיע לסוף המשחק. על השחקן לבחור את התשובה הנכונה מבין האפשרויות לפני שייגמר הזמן.
בית ספר: קציר א', רחובות.
שם התלמידים: עידו פרידמן איתמר אביב דניאל קרסיק .
מורה מנחה: נאוה מזרחי.
תיאור: משחק שאלות מתמטיות שעל כל תשובה נכונה מקבלים נקודוה.