בית ספר: תיכון טכנולוגי נעמ"ת, ראשון לציון.
כיתה: י'.
שם התלמידים: חגבי עידן, כץ דניאל, אלכסייב גרגורי, ביקוב דורין.
מורה מנחה: פנינה ורשבסקי.
בית ספר: עירוני ג', מודיעין.
כיתה: ט'.
שם התלמידים: עמית שבתאי ואופק לוזון.
מורה מנחה: אורנה בלום.
תיאור: משחק משימות מתמטיות.
המשחק השתתף בתחרות "בואו נשחק מתמטיקה" על שם אלעד שיאון ועלה לשלב הגמר.
בית ספר: חט"ב יאנוח - ג'ת, כפר יאנוח.
כיתה: ט'.
שם התלמידים: הנאדי ח'טיב, נג'ם זיאדה, אמאני חבק'ה.
מורה מנחה: רשא סלאמה.
תיאור: מטרת המשחק: לכסות את המשושים במספר גדול ככל האפשר של דסקיות. השימוש בידע מתמטי- פישוט ביטויים אלגבריים, כינוס איברים דומים, חוק הקיבוץ והחילוף, פעולות חשבוניות במספרים מכוונים, חוקי חזקות עם נעלמים.
המשחק השתתף בתחרות "בואו נשחק מתמטיקה" על שם אלעד שיאון ועלה לשלב הגמר.
בית ספר: חט"ב יאנוח - ג'ת, כפר יאנוח.
כיתה: ט'.
שם התלמידים: חלא ברכאת, סג'א שמא, סיוואר שמא.
מורה מנחה: רשא סלאמה.
תיאור: מטרת המשחק היא למצוא את הצורה העוקבת לנתונה בסדרה לפי חוקיות מסויימת שעל המתמודד למצוא אותה ולהסבירה לשופט.
המשחק השתתף בתחרות "בואו נשחק מתמטיקה" על שם אלעד שיאון ועלה לשלב הגמר.
בית ספר: עירוני ב', מודיעין.
כיתה: י'.
שם התלמידים: אלמוג הלל, וגלי לזרובסקי.
מורה מנחה: אורי כבל.
תיאור: משחק קלפים המתבסס על "רביעיות". כל שחקן מקבל 4 קלפים ועליו להשלים סדרה של 4 קלפים באותו נושא. השחקן עם מספר הסדרות הגדול ביותר מנצח.
בית ספר: מקיף אמי"ת גוטוירט, שדרות.
כיתה: ז'.
שם התלמידים: יונתן דוידיאן וליאל פרץ.
מורה מנחה: הדס בן ארצי.
תיאור: משחק קופסה בנושא משוואות ממעלה ראשונה המיועד ל-2-4 משתתפים. מטילים קוביה וכל שחקן לוקח כרטיס ופותר משוואה, במידה ופתר נכונה השחקן מתקדם צעד אחד. במידה והשחקן עמד בתנאי שהופיע בקוביה יש לו צעד בונוס.
בית ספר: חט"ב עמל מדעים ואומנויות- אלון, נהריה.
כיתה: ט'.
שם התלמידים: אביעד דוד, בנימין כהן ג'קובס, דורון סגל שלנגר, ספיר יעקובסון, עדי יעקובסון, קטי בולחוב, שרון לויט, נעה גמליאל.
מורה מנחה: שושנה אלבז.
תיאור: מטרת המשחק היא שיפור וחזרה על חוקי האלגברה והגיאומטריה. מיועד ל 2-5 משתתפים, כל שחקן מקבל 5 קלפים, בפתיחת המשחק מניחים על השולחן קלף מהקופה, כל שחקן בתורו יכול לשים קלף בצמוד לקלף שעל השולחן לפי מידת ההתאמה של הקלפים שיש בידו, למשל ההתאמה יכולה להתבטא בביטויים זהים, הגדרה מתאימה למרובע, תרגיל הסתברותי לדיאגרמת עץ וכדומה. אין להניח דפנות קלף זהות לחלוטין בסמיכות (משחק זה מבוסס על משחק הדומינו). המשתתף הראשון אשר גומר את מספר הקלפים שבידו , מנצח!