מקור: GeoGebra
תאור: פעילות עם יישומון שמדגימה פתרון בעיה שדורשת שתי משוואות לינאריות בשני נעלמים באמצעות חיתוך של שני ישרים.
היישומון מאפשר לשנות נתונים ולפתור בעיות רבות.
מחבר: Judah L Schwartz
מקור: Desmos Teacher
אופי הפעילות: שאלות אינטראקטיביות בדסמוס
תאור: פעילות חקר אינטראקטיבית להבנת פתרון מערכת משוואות לינאריות באופן גרפי תוך שימוש בתוכנה Desmos.
מקור: עבודת סיכום של עמרי נווה קורס סרטונים במתמטיקה.
אופי הפעילות: סרטון המבוסס מצגת prezi.
תיאור: מוצגת בעיה מהחיים שפתרונה הוא במערכת שתי משוואות ממעלה ראשונה. במהלך הסרטון מוצגות דרכים שונות לפתרון ונערך דיון על משמעות הפתרון.
מקור: אתר הפייסבוק של עידן טל
אופי הפעילות: תמונה דינאמית ממחישה ומעוררת דיון כיתתי
תיאור: התמונה הדינאמית מציגה משמעות גיאומטרית לנוסחה: (a^2-b^2=(a+b) (a-b
מקור: Wolfram demonstration
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: המחשה דינאמית של הנוסחה המקוצרת של העלאה בחזקת שלש סכום חד איברים ויצירת נפח תיבה.
מקור: NGFL-cymru
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: הצגה דינאמית בפלאש של פירוק הביטוי a+b)n) בעזרת משולש פסקל.
מקור: Wolfram demonstration
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור:המחשה דינאמית של הנוסחה המקוצרת של ריבוע סכום חד איברים.
מקור: youtube
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: סדרת סרטונים בעברית ובהם הדגמה להוכחות ויזואליות בעזרת פאזל של נוסחאות הכפל המקוצר.
מקור: שיעורטון
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: שיעור מוסרט ובו פיתוח והמחשה של נוסחאות הכפל המקוצר.
מקור: illuminations
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: הדגמה ויזואלית וחקירה של נוסחת ריבוע הסכום. a+b)2).