מקור: MathWareHouse
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: פרבולה אינטראקטיבית , יישום אינטראקטיבי לחקירת הפרמטרים במשוואה הריבועית הסטנדרטית וכן בצורה הקודקודית.
מקור: מט"ח
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: ספר אלקטרוני בו אוסף פעילויות אינטראקטיביות בנושא הפונקציה הריבועית בייצוגיה השונים, העתקות ויישומים בחיים. הפעילויות מלוות בבעיות חקר, ובתרגול אינטראקטיבי.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: פיצוח - פעילויות מגוונות ובלתי שגרתיות בנושא הפרבולה. הפעילות יכולה לשמש כהעשרה או כתרגול מרענן בסוף הוראת הנושא. מצורפים גם קישורים לפעילויות ומאמרים בנושא.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: יישום אינטראקטיבי לפעילות חקר של בניית הפונקציה הריבועית לפי מכפלה של שני ישרים. מתבסס על המאמר: "נחיתה רכה של הפונקציה הריבועית" מאת פרופ נצה מובשוביץ הדר. ועל האוגדן למדריך.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: יישומונים לחקירת תפקיד הקודקוד על פי שאלות מתוך שאלון 802.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: יישומון תרגול למציאת הקודקוד –מירטה.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת גרף הפונקציה הריבועית המוצגת בצורה המוזזת.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת גרף הפונקציה הריבועית המוצגת בצורה המוזזת.
כיתה: ט
תיאור: היישומון מופיע בפעילות: למצוא את הפתרון הטוב ביותר – חלק ג. פעילות זו עוסקת בבעיות ערך קיצון, אותן ניתן לפתור באמצעות מציאת קודקוד של פרבולה. היישומון מראה את השתנות אורך קטע בין שתי נקודות על שתי פרבולות, כאשר גוררים את אחת הנקודות.
כיתה: ט
תיאור: היישומון מופיע בפעילות: למצוא את הפתרון הטוב ביתר – חלק ב. פעילות זו עוסקת במציאת מלבן בעל שטח גדול ביותר. היישומון מאפשר לעקוב אחר השתנות שטח הגינה כאשר משנים את צלעותיה.