מקור: Michigan virtual university
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: תרגול אינטראקטיבי בו יש לבנות לביטוי האלגברי שטח ריבועי בעזרת בדידים (מודל המלבנים). יש לבנות את הפאזל ולצידו לשים את המלבנים המתאימים, כך שיתקבל הביטוי האלגברי המתאים.
מקור:Malinc.se
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור:יישום דינאמי בו המחשה לפירוק x^2 +bx והשלמתו לריבוע. יש אפשרות להזיז ולסובב את חלקי הפאזל עד להשלמת הריבוע ולפות במשמעות האלברית. כמו כן חקירה של הפונקציה הריבועית בצורה הקודקודית.
מקור: Geogebra wiki
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: יישום דינאמי להשלמה של ביטויים אלגבריים לריבוע בהיבט של האלגברה, השטחים והפונקציה.
מקור: illumination
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור:הוכחה ללא מילים ודינאמית לתהליך השלמה לריבוע לשם פתרון משוואות ריבועיות.
מדוע x2 + ax = (x + a/2)2 – (a/2)2 ?