תיאור: מטרת הפעילות היא לתרגל פירוק לגורמים לפי: זיהוי גורם משותף ונוסחאות כפל מקוצר. הפירוק ישמש לחישובים מהירים וקלים, הוכחת התחלקויות ופתרון בעיות.
תיאור: אוסף משימות קצרות שמטרתן לחדד, להעמיק את ההבנה ולעורר שיח מתמטי בכיתה. המשימות מתאימות לתלמידי כיתה ט' ברמות הגבוהות. השאלות עוסקות בטכניקה אלגברית הקשורה לביטויים ריבועיים ולפונקציות ריבועיות ולייצוג הגרפי שלהן כפרבולות.

מקור: אתר הפייסבוק של עידן טל
אופי הפעילות: תמונה דינאמית ממחישה ומעוררת דיון כיתתי
תיאור: התמונה הדינאמית מציגה משמעות גיאומטרית לנוסחה: (a^2-b^2=(a+b) (a-b
מקור: Wolfram demonstration
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: המחשה דינאמית של הנוסחה המקוצרת של העלאה בחזקת שלש סכום חד איברים ויצירת נפח תיבה.
מקור: NGFL-cymru
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: הצגה דינאמית בפלאש של פירוק הביטוי a+b)n) בעזרת משולש פסקל.
מקור: Wolfram demonstration
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור:המחשה דינאמית של הנוסחה המקוצרת של ריבוע סכום חד איברים.
![]()