אופי הפעילות: פעילות אינטראקטיבית מאת Desmos בה חוקרים את הגרף של מילוי כדים שונים לצד סימולציה.
תיאור: ראשית התלמידים מתנסים בשרטוט גובה פני המים בכד לפי הזמן. הם יכולים להשוות בסימולציה את הגרף שלהם ושל הכד. לאחר שהצליחו הם יכולים לשרטט כד משל עצמם ולתת לשאר התלמידים כאתגר – כיצד יראה הגרף עבור הכד שיצרו.
מקור: Desmos Teacher
אופי הפעילות: בפעילות האינטראקטיבית סרטוני וידאו קצרצרים והתלמידים חוקרים את הקשר בין הסיטואציה המתוארת בוידאו למודל המתמטי שלה.
תאור: בפעילות יש לתאר את ההשתנות על ידי שרטוט במערכת הצירים תוך שימוש בתוכנה Desmos. הפעילות במערכת Desmos Teacher, ניתן להגדיר כיתה ולעקוב אחר תהליך העבודה של התלמידים.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: פיצוח ובו חקירה אינטראקטיבית של החוקיות העומדת מאחורי משולש מספרים. פעילות זו מתאימה לשילוב בלימוד האלגברה החל מכיתות ז'.