מקור: flashymaths
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: משחק אינטראקטיבי בו עליך לתפוס , תוך 30 שניות, את החייזרים המפוזרים במערכת הצירים, כאשר נתונים לך שיעורי הנקודות.
מקור: NGFL-cymru
אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי
תאור: שני משחקים לשני שחקנים (או לשתי קבוצות בכיתה), במשחק הראשון יש לתת שיעורי נקודות כך שלא יווצר ישר העובר דרך שלש נקודות. במשחק השני יש ליצור כמה שיותר ריבועים.
מקור: Desmos Teacher
אופי הפעילות: משחק אינטראקטיבי
תיאור: משחק לניחוש המיקום של הצוללות במערכת הצירים תוך שימוש בתוכנה Desmos. ניתן לשחק בזוגות בשני מכשירים ניידים. המשחק במערכת Desmos Teacher, ניתן להגדיר כיתה ולעקוב אחר התוצאות של התלמידים.