תוכנית הלימודים המוארת לחטיבת הביניים

submarinמקור: Desmos Teacher

אופי הפעילות: משחק אינטראקטיבי

תיאור: משחק לניחוש המיקום של הצוללות במערכת הצירים תוך שימוש בתוכנה Desmos. ניתן לשחק בזוגות בשני מכשירים ניידים. המשחק במערכת Desmos Teacher, ניתן להגדיר כיתה ולעקוב אחר התוצאות של התלמידים.

 

 


מקור: NGFL-cymru 

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: שני משחקים לשני שחקנים (או לשתי קבוצות בכיתה), במשחק הראשון יש לתת שיעורי נקודות כך שלא יווצר ישר העובר דרך שלש נקודות. במשחק השני יש ליצור כמה שיותר ריבועים.

 

 

 

 


מקור: flashymaths 

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: משחק אינטראקטיבי בו עליך לתפוס , תוך 30 שניות, את החייזרים המפוזרים במערכת הצירים, כאשר נתונים לך שיעורי הנקודות.

 

 

 


מקור: Great MathTeaching Ideas

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: הצעה לפעילות יצירתית בה מגרילים שיעורי נקודות ויוצרים יצירת אמנות. מלווה בסרטון הסבר ובדף פעילות.

 

 

 

 


מקור: מתמטיקה עמקים תבור 

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: המלצות למשחקים אינטראקטיביים ברשת לתרגול והכרת מערכת הצירים.

 

 

 


mirta levinמקור: מתמטיקה עמקים תבור

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: מצגת מאת מירטה לוין, המציעה משחק כיתתי לתרגול הנושאים שנלמדו בשליש הראשון של כיתה ז.

 

 


גרףמקור: Desmos Teacher

אופי הפעילות: בפעילות האינטראקטיבית סרטוני וידאו קצרצרים והתלמידים חוקרים את הקשר בין הסיטואציה המתוארת בוידאו למודל המתמטי שלה.

תאור: בפעילות יש לתאר את ההשתנות על ידי שרטוט במערכת הצירים תוך שימוש בתוכנה Desmos. הפעילות במערכת Desmos Teacher, ניתן להגדיר כיתה ולעקוב אחר תהליך העבודה של התלמידים.

 

 


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos