כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: המאגר החדש, שאלון 802, שאלה 26.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה ממאגר 802.
הפעילות עוסקת בהשוואה בין עליה של המחירים של שתי דירות בגידול מעריכי.
ביישום ניתן להשוות ולקשר בין הייצוג הגרפי, הטבלאי והאלגברי. ניתן לעקוב אחר ערכים וניתן גם לשנות את קבועי פונקצית הגידול.
כיתה: י-יא-יב
מבוסס על בחינת בגרות: המאגר החדש, שאלון 802, שאלה 2.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה ממאגר 802 העוסקת בגדילה מעריכית של עצים ביער. היישום מתאים כמובן גם ללומדים לשאלון 805 או 807. ביישום ניתן לחקור כיצד משפיעים הפרמטרים השונים של פונקצית הגדילה על הגרף הן בייצוג הגרפי, הטבלאי והויזואלי. כמו כן ניתן לעקוב אחר ערכים של הפונקציה.
תיאור: יישום דינאמי שנועד לתמוך בחקירה של שאלה שכיחה על אורכי השלבים בסולם המהווים סדרה חשבונית.
ביישום ניתן לראות באופן ויזואלי כיצד משפיע שינוי ההפרש (d) על הסולם עצמו, על סדרת המספרים בטבלה וכן על הייצוג הגרפי של הסדרה.
ניתן גם לשנות את אורך השלב הראשון ולצפות בשינויים בסדרה. מה קורה כאשר מתקבל איבר שלילי בסדרה?
מבוסס על המאגר החדש, שאלון 801, סדרות, שאלות 16-17.
כיתה: י, יא, יב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת הקשר בין סדרה הנדסית (גיאומטרית) בייצוגה המספרי, הנוסחה האלגברית ולייצוגה הגרפי. ניתן לשנות את האיבר הראשון של הסדרה ואת מנת הסדרה ולבדוק את השפעתם על הגרף. מתאים לכל רמות הלימוד.
מבוסס על המאגר החדש, שאלון 802, שאלה 22.
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: המאגר החדש, שאלון 802, שאלה 8-9.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה ממאגר 802 העוסקת בדעיכה מעריכית של עיצים ביער. היישום מתאים כמובן גם ללומדים לשאלון 805 או 807. ביישום ניתן לחקור כיצד משפיעים הפרמטרים השונים של פונקצית הדעיכה על הגרף הן בייצוג הגרפי, הטבלאי והויזואלי. כמו כן ניתן לעקוב אחר ערכים של הפונקציה. וכן להתרשם מקצב הדעיכה באנימציה של המיכל המתרוקן.