נושא: בעיות מילוליות.                 

מקור: "מתמטיקה משולבת" לכיתה ט–חלק ב' - הוצאת מכון ויצמן 

כיתה: ט

תיאור: משימה אוריינית ובה בעיה מילולית מן המציאות המובילה לפתרון משוואות. היישום הדינאמי מציג בצורה מוחשית את המתואר בבעיה ומאפשר חקירתה ואף הרחבתה. הפעילות מלווה בדף עבודהיישום דינאמי 1יישום דינאמי 2.

המשימה "שומר מסך" מופיעה גם במשימות אוריינות כולל דף עבודה ופתרונו.


                  

נושא: בעיות מילוליות

כיתה: ח', ט', י'

תיאור: יישום המדגים כיצד מחשבים את מדד מסת גוף האדם (BMI) בעזרת גרף על פי נתוני הגובה H (במטרים) והמשקל M (בק"ג).
המדד BMI נותן הערכה כמותית האם אדם נמצא במשקל תקין, בעודף או בתת משקל.
היישום מוחשי וויזואלי ומתבסס על הנוסחה: I=M/H^2

שאלה בנושא מופיעה במאגר החדש של 801, שאלה 12.

 


 

נושא: בעיות מילוליות.

כיתה: יא'- יב'

מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 003, קיץ תשס"ט, מועד ב', שאלה 1ב'.

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.


נושא: בעיות מילוליות

כיתה: יא'- יב'

מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 003, חורף תשס"ט, שאלה 1. 

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

 

 

 

 

 


נושא: בעיות מילוליות.

כיתה: יא'- יב'

מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 003, קיץ תשס"ט, שאלה 1. 

תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.

 

 

 

 

 


 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos