מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודיVertex position

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: יישומונים לחקירת תפקיד הקודקוד על פי שאלות מתוך שאלון 802.

 

 

 

 

 

 

 


מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת גרף הפונקציה הריבועית המוצגת בצורה המוזזת.

 

 

 


מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: יישומון תרגול למציאת הקודקוד –מירטה.

 

 


תיאור: הפעילויות שלפנינו נוגעות במושג היחס.

מטרות הפעילויות הן:

  • להדגיש את כוחה של האלגברה ככלי להוכחה.
  • לתרגל שימוש בשברים אלגבריים בתוך הקשר שבו ניתן לייחס משמעות לתוצאות של המניפולציות האלגבריות.
  • לעודד שיקולים הקשורים ליחסים בין גדלים נתונים, שלעתים יכולים להחליף פתרון משוואות, או לאפשר, אמצעות שיקולים כאלה, בקרה על פתרונות שהתקבלו באופן אלגברי.
  • להצביע על דמיון בין בעיות דרך ובעיות הספק.
  • למורה
  • לתלמיד / بالعربية

מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי

אופי הפעילות: חקר בעזרת יישום דינאמי 

תאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת גרף הפונקציה הריבועית המוצגת בצורה המוזזת.

 

 

 


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos