דרכים שונות לפתרון משוואה טריגונומטרית
חקירת משוואות פרמטריות בעזרת גרפים
מדוע לא כדאי להגדיר (6*6)=(3,2)*(2,3) או 2/3+3/4+5/7?
מתמטיקה וספרות – "השידוך" לטובת החינוך המתמטי
ניצול משאבים אופטימלי בעזרת תכנון לינארי
"גישה אינטואיטיבית לבניית מושג הגבול"
מעבר מהוראת מתמטיקה באופן אלגוריתמי להוראה הדורשת הבנה - באמצעות "היפוך" השאלה
מה עשוי לקרות בנקודות "חשודות" של פונקציה
גישה פונקציונלית להתרת אי-שוויונים
חכמת הדבורים - גרסה מתוקנת (יוני 2010)
טעויות של תלמידים כמנוף להוראה
הרכבת מבחנים מתמטיים מפריטים רבי בחירה
שימוש בקסמים המבוססים על מתמטיקה להוראה ולהערכת הישגים
הבה נחשוב, נארגן, נשחק ו- נעריך הישגים
למידה, חשיבה, הערכה - שלוש נקודות על מעגל אחד