כיתה: ז'-יב'
תיאור: ביישום הדינאמי ניתן לבחון כיצד עם שינוי מימדי החרוט משתנה החרוט עצמו והפריסה שלו, כמו כן ניתן לעקוב אחר השינוי בחישוב שטח הפנים ונפח החרוט.
כיתה: ז'-יב
תיאור: יישום דינאמי ובו ניתן לחקור את הפרישות השונות של הקובייה.
ביישום ניתן לסובב את הקובייה, לצפות בפתיחתה אל הפרישה שלה, ולהתנסות ב-11 הפרישות השונות.
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלה 5 בקובץ שינוי נושא נוסחה מהמאגר החדש של 801.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלה 6 בקובץ שינוי נושא נוסחה מהמאגר החדש של 801.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
נושא: וקטורים
כיתה: יב
תיאור:ניתן לחקור בעזרת היישומון הדינאמי יחסים הנוצרים בין קטעים המוגדרים על תיכונים במשולש. בעזרת תכונת יחידות ההצגה של הוקטורים אפשר להוכיח כי התיכונים מחלקים זה את זה ביחס של 1:2. תכונה נוספת הכללה של קטע אמצעים.
נושא: וקטורים
כיתה: יב
תיאור: ניתן לחקור בעזרת היישומון הדינאמי יחסים בקטעים שונים במשולש. נקצה על צלעות המשולש קטעים באותו יחס, ונחבר עם הצלע שממול. על קטעים אלו נקצה נקודות נקצה נקודות ונחקור את היחסים הנוצרים. ניתן להיעזר בהוכחות בתכונת יחידות ההצגה של הוקטורים.
נושא: וקטורים
כיתה: יב
תיאור: ביישומון הדינאמי נתון טטראדר ומפגשי התיכונים בשתיים מפאותיו. האם "תיכוני הטטראדר" - הקטעים המחברים בין מפגש התיכון בפאה לקדקוד שממול יפגשו? ואם כן, באיזה יחס? ניתן להיעזר בהוכחות בתכונת יחידות ההצגה של הוקטורים