כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: קיץ תשע"ב, שאלון 806, שאלה 5.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה: ח-י
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דיאמי, ובהם בודקים מהו התנאי המספיק לדמיון משולשים והוכחתו.
כיתה:
תיאור: נתון משולש ובו שני תיכונים. מה נוכל ללמוד על המשולשים שנוצרו. שימוש במשפט על התיכון המחלק את המשולש לשני שטחים שווים, ובמשפטי דמיון, יחס הגבהים ויחס השטחים. דף עבודה ויישום דינאמי
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינמי בהם מוצגת בעיה של קיפול נייר מלבני. אילו מסקנות ניתן להסיק מהצורות שנתקבלו?
תיאור: יישום דינאמי בו מוצגת בעיה גיאומטרית פתוחה. יצרו אמצעים לחצי מהאלכסונים. יש לחקור את הצורות הנוצרות באיור, למצואר משולשים חופפים ודומים ולמצוא יחסי שטחים שונים.
כיתה: ז- יב
תיאור: יישום דינאמי לחקירה והמחשה של מציאת הנוסחאות להיקף ושטח מעגל. החישוב המקורב לשטח העיגול נמצא לפי חלוקה למספר רב של גזרות והרכבתן מחדש לצורה המתקרבת להיות מלבן.
צפו בסרט: the story of Pi בו תוכלו לראות המחשות לנוסחת שטח מעגל.
עיינו גם בפיצוחים לכבוד יום הפאי