מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה
תאור: מתבסס על שאלה מתוך דוגמאות למבחני פיזה 2012. היישום הדינאמי מדמה דלת מסתובבת עם שלש כנפיים. ניתן לשנות את מספר הכנפיים בדלת וכן את מימדי הפתחים.
כיתה: יא'-יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 005, חורף תש"ע, שאלה 4.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה:
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי ובו בעיה גיאומטרית לתרגול המשפטים של זוויות היקפיות, ודמיון.
כיתה: יא'-יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 005, חורף תשס"ז, שאלה 3.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: יישומון המציג בתלת מימד פירמידה בתוך מנסרה מתוך שאלון 582 בגרות 5 יח"ל, חרף 2018. ביישומון ניתן לסובב את האיור ולשנות את אורך הוקטור המהווה גובה הפירמידה ולעקוב אחר השתנות יחס השטחים.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: ח' ומעלה
תיאור: הפעילות מאפשרת לגלות, באמצעות יישומון, את הקשר בין שיפועים של ישרים מאונכים זה לזה במערכת צירים.
מחברים: צוות גיאוגברה
נושא: גאומטריית המרחב
כיתה: י'-יב'
תיאור: פעילות אינטראקטיבית המטפלת בקושי לזהות ישרים מאונכים. היישומון מדגים וממחיש זיהוי של שני ישרים מאונכים הנמצאים בשני מישורים מאונכים. במישורים מאונכים, כאשר אחד הישרים מאונך למישור אז הוא מאונך לישר במישור השני (ולמעשה אנך לכל ישר במישור זה). ניתן לראות בבירור שאם לא מתקיים תנאי זה הישרים אינם מאונכים.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: ביישום הדינאמי ניתן לבחון מצבים שונים של זוויות בין מישורים: הזווית בין שני האנכים בכל אחד מהמישורים לישר החיתוך.
נושא: גאומטריית המרחב.
כיתה: יב'
תיאור: ביישום הדינאמי ניתן לבחון מצבים שונים של זווית בין ישר למישור: הזווית בין ההיטל של הישר על המישור והמישור.