דוגמא V לשאלון בגרות 035581 לפי התכנית החדשה ל- 5 יחידות
שאלון 581 תכנית חדשה – דוגמה 5
مثال V لنموذج البجروت 035481 حسب المنهج الجديد لـ
דוגמא IV לשאלון בגרות 035581 לפי התכנית החדשה ל- 5 יחידות
דוגמא III לשאלון בגרות 035581 לפי התכנית החדשה ל- 5 יחידות
שאלון 581 תכנית חדשה – דוגמה 3
مثال III لنموذج البجروت 035481 حسب المنهج الجديد لـ
דוגמא II לשאלון בגרות 035581 לפי התכנית החדשה ל- 5 יחידות
דוגמא I לשאלון בגרות 035581 לפי התכנית החדשה ל- 5 יחידות
שאלון 581 תכנית חדשה – דוגמה 1
مثال I لنموذج البجروت 035581 حسب المنهج الجديد لـ
דוגמאות לשאלות דמויות בגרות - שאלון 035581
דוגמאות לשאלות דמויות בגרות - שאלון 035482
דוגמאות לשאלות דמויות בגרות - שאלון 035481
תיאור: דיון מדויק באוסף הגדרות לכיד (קוהרנטי) למושגים: תחום עליה או תחום ירידה, ו- עליה בנקודה או ירידה בנקודה.
במצגת מופיעות דוגמאות לפונקציות עבורן הדיון מחדד את הצורך בהגדרות המדויקות.
מקור: הרצאה של ד"ר חמוטל דוד מתוך יום עיון למורי חט"ע מטעם מחוז חיפה ומרכז המורים שהתקיים ב- 27.03.2019.
יישומון מלווה למאמר: מגיאומטריה לאלגברה ובחזרה – המקרה של מקומות גיאומטרייםכתבה: אנא וקנין.מדור: במבט נוסף.
תקציר: המאמר דן בהוראת הנושא גאומטריה אנליטית בכיתות י"ב ברמת 5 יחידות לימוד מנקודת מבט מקשרת. במאמר מוצעות, בליווי דוגמאות ויישומונים דינמיים, דרכים להתבונן בבעיות דרך עדשת הגאומטריה האוקלידית, הן כדי לשער, לפני התהליך האלגברי, מהו המקום הגאומטרי שעתיד להתקבל, והן במטרה לפרש, בסיום התהליך, את התוצאה שהתקבלה.מקור: על"ה 58 תש"ף, 2020.