שעות המושבים 14:00-15:05

חדרים

אודיטוריום

(מרכז התרבות)

גלריה

(ליד האודיטוריום)

ראשונים

(מרכז ראשונים)

חבצלת

(מרכז ראשונים)

יערה

(מרכז ראשונים)

אלון

(מרכז אילנות)

ערבה

(מרכז אילנות)

תמר

(מרכז אילנות)

סבב 1

14:00

-

14:30

כאן ועכשיו

נאוה מזרחי וגבי דוידוב

מצגת

CAMPUSIL

הניה גולדהבר, מרים ארז, דורית
ארזי, הדס אייזנבך, יעל קקון, חגית חריטן, בת-אל כהן, יעל
אדמובסקי, עדה לוי, גאולה סבר, עינת יצחק ושירה עובד

מצגת

חקר שיעור פוגש את קהילות המורים הבית-ספריות

גלית נגרי חדיף, רוני קרסנטי, אברהם הרכבי

מצגת

אסימפטוטות של  פונקציות עם שורשים ריבועיים

שולה וייסמן

מצגת

למידה דיפרנציאלית במרחבי למידה – שימוש במסעות למידה

יואב שטרנברג

מצגת

המחשות במתמטיקה בחט''ב – למה? למי? איך? מתי?

איילת קריספין

מצגת

 

על מקומות גאומטריים ומשפחות של אנכים אמצעיים

אסתר גרונהט

מצגת

שימושים שונים של גוגל פורמס

יוני אהרוני

סבב 2

14:35

-

15:05

פטל מתמטיקה

רותי רייז, אהובה מדר, אמין סבאח, בוריס קויצ'ו, אבישג שרעבי

מצגת

רפלקציה בסביבה דיגיטלית ככלי לקידום הכוונה שיתופית קבוצתית והישגים בפתרון בעיות מתמטיות

יעל נמט וטובה מיכלסקי

מצגת

שאלות קצרות כמנוף ללמידה

חמוטל דוד

לפעילות

תלמידים מגלים את המתמטיקה

אורי רוקני

מצגת

"אקסל" ככלי ללימוד מתמטיקה בכל הגילאים ובכל הרמות

מני פורת

סרטון 1
סרטון 2

"להרגיש את משפטי החפיפה"

ניצה כהן

מצגת

 

תיאור: אינטגרל הוא אחד המושגים החשובים ביותר באנליזה מתמטית. פיתוח המושגים הקשורים במושג האינטגרל והסימונים הקשורים בו התרחש בשני כיוונים עיקריים: אינטגרל כגבול של סכומים וכלי לחישוב שטחים (אינטגרל מסויים) ואינטגרל כפעולה הפוכה לנגזרת (אינטגרל בלתי מסויים).
ההבנה של הקשר בין שניהם הוא אחד האתגרים בהוראת מושג האינטגרל.

יחידה זו מציגה מהלך הוראה שמצמיח בהדרגה את  המשפט היסודי של החשבון הדיפרנציאלי והאינטגרלי, הקושר בין גרף של פונקציה לבין שטח בינו לבין ציר ה-x בתחום מסוים.

רעיון ההצטברות מאפשר למידה הדרגתית מבוססת על מושגים שיש להם משמעות בעיני התלמידים (כולל קירוב) ולא רק על פרוצדורות פורמליות.
ניתן להצמיח את הרעיון של האינטגרל באופן אינטואיטיבי באמצעות שאלות מחיי יום-יום.

חלק 1 – הקדמה: הכרות עם פונקציית הצטברות בחיי יום-יום –
             לתלמידלמורהلطالب باللغة العربية

חלק 2 – פונקציית ההצטברות –
             לתלמיד, למורהلطالب باللغة العربية

חלק 3 – הקשר בין פונקציית ההצטברות לנגזרת שלה –
             לתלמיד, למורהلطالب باللغة العربية

חלק 4 – שאלות יישומיות –
             לתלמיד, למורהلطالب باللغة العربية


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos