תיאור: משימה המקשרת בין ייצוג נתונים בטבלת ערכים לבין ייצוגם בגרף. היא מזמנת עיסוק במושג "כדאיות" בהקשר של נקודת מקסימום בגרף.
תיאור: ביחידה זו נציג את המבנה ואת העקרונות של שיטת ההוכחה באינדוקציה מתמטית, נצביע על הדגשים הנדרשים בהוראת הנושא, על סוגי הטענות שיוצגו בפני התלמידים במסגרת תוכנית הלימודים ועל האתגרים הלוגיים והאלגבריים שמעלה העיסוק בנושא. בצד אלה, נציע מהלך הוראה שנועד להוביל לבניית הבנה שלמה ככל האפשר של תהליך ההוכחה באינדוקציה מתמטית. כל פרק מתחיל בהסבר תיאורטי ודוגמה פתורה, אחת לפחות. בהמשך מופיעים תרגילים.
תיאור: זהו קובץ מתעדכן של שאלות קצרות מאד בנושאים השייכים לשאלון 571. השאלות מיועדות לחידוד ההבנה ולבחינת יכולת ההפעלה של מיומנויות יסודיות. בתוכנית הלימודים החדשה נכללת בבחינת הבגרות שאלה שמורכבת מסעיפים כאלה, בלתי תלויים זה בזה.
שאלות קצרות (תשפ"ד) לפי נושאים: