מושבים מקבילים: חטיבת ביניים
יו"ר: יוסף חורי, ניצה שיאון

 

טענות "לכל" וטענות "קיום"- היבטים מתמטיים והיבטים דידקטיים
ד"ר רותי ברקאי, פרופ' דינה תירוש ופרופ' פסיה צמיר, אוניברסיטת תל אביב


אוריינות מתמטית בסביבה ממוחשבת
רונה פלג, גימנסיה שש שנתית קציר חולון


תלמיד מתקשה במתמטיקה כתורם ושותף בבניית מודלים מתמטיים
ד"ר ג'והיינה עואודה שחברי, אוניברסיטת חיפה, מכללת סכנין, ד"ר אירית פלד, אוניברסיטת חיפה


אוריינות וקישוריות תוך שימוש בטכנולוגיה
אינה וולטמן, רכזת מתמטיקה עירוני ט' ת"א, מרים זיו, מדריכה בית ספרית, מחוז ת"א


ניתוח מיפויים כבסיס לבניית תוכנית התערבות שכבתית/כיתתית/ קבוצתית/אישית
רוני שעשה-קרסיק וצוות מתמטיקה "מורדי הגטאות" – בית ספר למנהיגות, יזמות ומנהל עסקים, תל אביב


הומור בהוראת מתמטיקה – היש חיה כזאת?
ד"ר אביקם גזית, האוניברסיטה הפתוחה, מכללות סמינר הקיבוצים ובית ברל


כשלים תקשורתיים כמנוף ללמידה בשיעורי המתמטיקה
ד"ר טלי נחליאלי, מכללת לוינסקי לחינוך, ד"ר מיכל טבח, אוניברסיטת תל-אביב


פענוח והצפנה בעזרת טכנולוגיה
גיא בר-נר, מט"ח


ביחס לחטיפים
ד"ר שירלי עצמון, בית ספר טשרניחובסקי, נתניה


מי מתחבאת מאחורי המשחק?
ד"ר אבי פולג, מנהל המכון למצוינות בהוראה, המרכז הישראלי למצוינות בחינוך


פעילויות וכלי מעקב והערכה מתוקשבים באתר ביה"ס
מירטה לוין, בי"ס עמקים תבור


תנו יחס ליחס
עליזה מדינה, ביה"ס יגאל אלון בנתניה

 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos