טענות "לכל" וטענות "קיום"- היבטים מתמטיים והיבטים דידקטיים

ד"ר רותי ברקאי, פרופ' דינה תירוש ופרופ' פסיה צמיר, אוניברסיטת תל אביב

תקציר: פיתוח יכולת התלמידים להציג טענות ולבחון את תקפותן בכלים מתמטיים מתאימים הוא תפקיד חשוב של הוראת המתמטיקה. נקיים דיון בהיבטים מתמטיים, בהיבטים פדגוגיים- תוכניים, ובהיבטים דידקטיים לגבי הוכחות של טענות מתמטיות בהתייחס להוראת מתמטיקה בבתי ספר, ובהשלכות של היבטים אלו לגבי התפתחות מקצועית של מורים.  

 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos