שעות המושבים 12:20-13:30
חדרים (לפי נושא) | סבב 1 | סבב 2 |
חט"ב אולם B |
בניות בסביבה דינמית (גאוגברה): המקרה של השתלמות מורים למתמטיקה דורית כהן, רגינה אובדנקו, אנטולי קורופטוב, מורין הוך ושרה הרשקוביץ, מטח |
הוראת מתמטיקה בהשראת תוכנות דינמיות אורלי גוטליב, מכללת אפרתה, מכללת אורות ישראל |
רצפים: מחט"ב לחט"ע כיתה 102 |
כיצד לאפשר דיון ושיח בשיעור מתמטיקה אינה ולטמן, תיכון עירוני ט' תל אביב, משרד החינוך |
פיתוח יכולות מרחביות באמצעות משימות לא שגרתיות מארק אפלבאום, מכללת קיי
|
3 יח"ל אולם A |
משימות אוריינות ל- 3 יח"ל: מחט"ב לחט"ע סלימאן סלאמה, מפקח על המגזר הדרוזי והבדואי בצפון, משרד החינוך |
האם תלמיד 3 יח"ל מסוגל לחשוב? צריך לחשוב? כמה נקודות למחשבה ופעולה יפית בוכריס, מדריכה מחוזית – מחוז דרום, משרד החינוך |
4-5 יח"ל כיתה 103 |
פאתינה מרג'יה, מדריכה מחוזית – מחוז צפון, משרד החינוך וסוהא רואשדה, מדריכה מחוזית מרכזת מגזר ערבי מחוז צפון.
|
נאוה אלמוג, המכללה האקדמית בית ברל, המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום ולאה דוראל, המכללה האקדמית בית ברל, אוניברסיטת תל אביב
|
5 יח"ל כיתה 106 |
שימוש בכלים דיגיטליים להתמודדות עם שגיאות: המקרה של נקודת פיתול רגינה אובודנקו ואנטולי קורופטוב, מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית |
מקום גיאומטרי – איך אפשר לא לטעות? אבי פולג, המרכז הישראלי למצוינות בחינוך |
5 יח"ל לובי עליון |
מועדון ה-5: הקהילות שלנו בכרזות חברי קהילות המורים מציגים את חיי הקהילה, אוניברסיטת חיפה
|
|
תלמידים בעלי הישגים נמוכים כיתה 116 |
מורים "יוצרים" הוראה אחרת במתמטיקה לתלמידים בעלי הישגים נמוכים רינאן כמאל חלבי, גורובוי מרינה, גדי כהן, שירלי אברמוב ורוחמה ויונטה, אגף שח"ר
|
|
היבטים דידקטיים כיתה 108 |
יצירת דוגמאות נגדיות ואי-דוגמאות בהוראת המתמטיקה והשימוש בהן אצל פרחי הוראה בעל יסודי אסמעיל אלמחדי, בית ספר אלהושלה ב', קסר א-סיר |
האם ניתן להשפיע על תפיסות מורים ופרחי הוראה בפתרון בעיות יחס ופרופורציה? רונית בסן-צינצינטוס, סמינר הקיבוצים - המכללה לחינוך, לטכנולוגיה ולאומנויות ואירית פלד, אוניברסיטת חיפה |
מודלים תומכי למידה כיתה 112 |
תכנית "ניפגש ב- 5" מעורבות חברתית ל- 5 יח"ל מתמטיקה תהילה עמר, מינהל חברה ונוער, משרד החינוך, ושושי כהן ויוסף חורי, World ORT קדימה מדע |
ריטה טריפונוב, תיכון הרטוב
|
למידה משולבת הערכה כיתה 115 |
עיצוב ושימוש במשימות הערכה מעצבת במתמטיקה רחל הס-גרין וחגית וייס, אוניברסיטת חיפה
|
תיק משימטיקה: מה זה ואיך זה יכול לסייע בהוראה? גליה גונן, נורית הדס, נעמה טל, מנוחה פרבר, רעות פרשה, ציפי רזניק, אורנה שוהם-כהן ורוחמה אבן, מכון ויצמן למדע |