כיתה: י"א-י"ב
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 806, קיץ תשע"א, מועד ב', שאלה 9.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה: י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמיהמבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 807, קיץ תשע"ב, שאלה 4.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, חורף תשס"ו, שאלה 5.
תיאור: יישום דינאמי ודף עבודה אינטראקטיבי, לחקירה וסימולציה של בעית תנועה.
המרחק בין שני ישובים, A ו- B הוא 200 ק"מ. מכונית יצאה מהישוב A ליישוב B במהירות 60 קמ"ש. בו זמנית יצא רוכב אופנוע מהיישוב B ליישוב C במהירות 50 קמ"ש. כמה זמן אחרי שכלי הרכב יצאו לדרכם היה המרחק ביניהם מינימלי?
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 003, חורף תשס"ו, שאלה 5 - הכללה.
תיאור: יישום דינאמי - הכללה של השאלה על משולש הכלוא בפרבולה
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, קיץ תשס"ט, שאלה 5.
כיתה: ט, י, יא
תיאור: יישום דינאמי לחקירת השאלה - מבין כל המלבנים בעלי היקף נתון ,
מהו המלבן בעל שטח מקסימלי?
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 003, קיץ תשס"ט, שאלה 5.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי חדש המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, חורף תשע"א, שאלה 5.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות:שאלון 004, קיץ תשס"ט, מועד ב', שאלה 5.