יו"ר: רוחמה ויונטה, מלכה ברנדר, רותי סגל
האתגר: העצמת תפקיד התלמידים בשיח בשיעורי מתמטיקה
ד"ר אורלי גוטליב, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
הצגת פתרונות שונים לבעיה בהנדסת מישור, ככלי לפיתוח החשיבה ולהבלטת יופייה של המתמטיקה
ד"ר משה סטופל, מכללות "שאנן" ו"גורדון", חיפה, ד"ר אילנה לבנברג, מכללת "גורדון", חיפה
האם ההתאמות מתאימות? ניתוח מקרה: הצלחת לקויי למידה קשים במרכיב הטריגונומטריה של שאלון הבגרות 02
שלומי גלפרין ודפנה זילבר, המכללה האקדמית לחינוך "תלפיות"
התאמת תכנית הלימודים במתמטיקה למאה ה-21: דוגמאות מהשטח
ד"ר רונית הופמן, מכללת סמינר הקיבוצים
הווה ועתיד בהוראת מתמטיקה בשילוב טכנולוגיה (מב"ט): ניצנים מבטיחים של הוראת מב"ט ומחשבות על העתיד
יגאל ספיר, אמיר זקצר, אורט שפירא כפר סבא
התבוננות חשיבה וחישוב אצל משוואות דיפרנציאליות
פרופ' עמוס ארליך, המחלקה להוראת המדעים, אוניברסיטת תל אביב
החוקים האוניברסאליים באלגברה של פונקציות ויישומם
ד"ר יוסף דלין
הטכנולוגיה בשירות המתמטיקה – השוואה בין תוכנות ייעודיות להוראת המתמטיקה
סעאבנה עבד אלסלאם, מדריך מרכז למתמטיקה בחט"ע - מחוז מרכז
שילוב הבזקי-חדשות-מתמטיות בהוראת המקצוע בחט"ע
ד"ר בתיה עמית, טכניון