האתגר: העצמת תפקיד התלמידים בשיח בשיעורי מתמטיקה

ד"ר אורלי גוטליב, אוניברסיטת בן גוריון בנגב

תקציר: חוקרים מצאו כי הערכה שיפוטית היא התגובה העיקרית ולפעמים הבלעדית של מורים להתבטאויות של תלמידים בכיתות הלומדות מתמטיקה. בכנס יוצגו דרכים לשכלול התבטאויות של תלמידים בעלי הישגים שונים במתמטיקה וכיצד ניתן ליישם בעבודת ההוראה בפועל ממצאים ממחקר שערכתי כדי ללמוד על תגובות אפשריות אחרות להתבטאויות של תלמידים.  

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos