המורה כמנגיש תוכנית לימודים במתמטיקה: פעולות הנגשה של מורים בעת הוראת פתרון משוואות בכיתה ז'
כתבו: סבינץ גילה אוזרוסו-הגג ומיכל טבח
מדור: חקירה מתמטית
מקור: על"ה 60 תשפ"ב, 2022.
תקציר: מאמר זה מציג את עדשת הארגונומיה של תוכנית הלימודים. המאמר בוחן את הדרך בה שלושה מורים שונים מנגישים את הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות, בראשית הוראת האלגברה, בהתאם לתוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה. המאמר מספק צוהר לפעולות ההוראה של המורים, כפי שהן באות לידי ביטוי בבחירות ובעזרים של כל אחד מהמורים להנגשת הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות בכיתתו.