המורה כמנגיש תוכנית לימודים במתמטיקה: פעולות הנגשה של מורים בעת הוראת פתרון משוואות בכיתה ז'

כתבו: סבינץ גילה אוזרוסו-הגג ומיכל טבח

מדור: חקירה מתמטית

מקור: על"ה 60 תשפ"ב, 2022.

תקציר: מאמר זה מציג את עדשת הארגונומיה של תוכנית הלימודים. המאמר בוחן את הדרך בה שלושה מורים שונים מנגישים את הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות, בראשית הוראת האלגברה, בהתאם לתוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה. המאמר מספק צוהר לפעולות ההוראה של המורים, כפי שהן באות לידי ביטוי בבחירות ובעזרים של כל אחד מהמורים להנגשת הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות בכיתתו.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos