"גישה אינטואיטיבית לבניית מושג הגבול"

הוכן ע"י: תמר זמיר וניצה מובשוביץ- הדר.
מקור: סדנאות "קשר חם"
תקציר: בחומר מובאת תוכנית הוראה להקניה אינטואיבית של מושג הגבול, שמומחשת ע"י סדרות אינסופיות. מושג ההתכנסות מומחש גם ע"י דוגמאות גיאומטריות. כמו כן מובאת סקירה היסטורית על התפתחות מושג הגבול.

ניצול משאבים אופטימלי בעזרת תכנון לינארי 

הוכן ע"י: משה קוקוס.
מקור: סדנאות "קשר חם"
תקציר: בחומר מובאת הצעה להוראת השעורים הראשונים בנושא תכנון לינארי. מוצעים חמישה שלבים בפתרון בעיה בתכנון לינארי.

מתמטיקה וספרות – "השידוך" לטובת החינוך המתמטי 

הוכן ע"י: קלרה זיסקין ואלה שמוקלר.
מקור: סדנאות "קשר חם"
תקציר: בחומר מובא סקר של יצירות ספרותיות המשלבות רעיונות ומצבים מתמטיים. כמו כן מודגמים קטעים מיצירות המראים את היעילות של שילוב יצירות ספרותיות בלימודי המתמטיקה. לבסוף, מובאות מספר דוגמאות להגשת הנושא של בעיות מילוליות בצורה של סיפורים ספרותיים בעלי עלילה ודמויות.

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos